Zavřít
Košík je prázdný
Celkem: 0 Kč
.I.ZÁKLADNÍ ÚDAJE
Prodávající :
NL nails professional s.r.o.
Husitská 131/54 , 46007 Liberec 9
IČ: 04634951
DIČ: CZ04634951
Firma je zapsaná v Obchodním rejstříku
Prodávající je registrovaným plátcem DPH.
tel: 776330706
sulcova@nlnailsprofessional.cz
dále jen prodávající :
II.INFORMAČNÍ POVINNOST
Prodávájící tímto informuje kupující a kupující potvrzením objednvky stvrzují ,že byli a jsou prodávajícím
informováni o následujícím:.
1 - totožnost prodávajícího - viz. I. Základní údaje
2 - informace o zboží a ceně , uváděné prodávajícím jssou závazné s vyjímnkou zjevné chyby
- uvedené ceny jsou včetně všech daní (např. DPH) , vyjma nákladů na balení a doručení zboží
3 - způsob platby- objednávky do do 1000,-Kč předem převoden na účet,objednávky od 1000,-Kč vždy uvedeny s možností volby ,výběr provede nakupující , tento výběr už nelze , bez souhlasu prodávajícího měnit . Zahraniční objednávky s platbou předem na účet.
4 - náklady vniklé kupujícímu ,při použití komunikačních prostředků na dálku , v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy
( náklady na internetové připojení , telefonní hovory ) si hradí kupující sám
5 - o možnosti odstoupení od smlouvy o koupi zboží bez udání důvodu , ve lhůtě 14ti dni ( ode dne převzetí zboží) ,
a to jak je uvedeno dále
6 - o tom,že objednávka a další kroky vedoucí k uzavření smlouvy a stránky jsou v českém jazyce
7 - o tom,že k uzavření smlouvy dochází prostřednictvím vyplnění nezbytných údajů - objednáním prostřednictvím stránek ,
tj. vyplnění nezbytných údajů v rámci objednávkového - e-shopového formuláře a jeho potvrzením / objednáním zboží na stránkách
8 - v případě zjištění chyb vzniklých při zadávání dat před potvrzením /odesláním objednávky kupujícímu je možné toto opravit
9 - o tom,že kupující je oprávněn si v textové podobě,kromě objednávky zboží/smlouvy na jeho koupi "stáhnout" ze stránek i
zněním Obchodních podmínek
10 - přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky
III.OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Seznam zboží je uveden na www.nlnailsprofessional.cz.
K uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím prostřednictvím vyplnění nezbytných údajů týkajících se specifikace.
Zboží (určení velikosti - gramáže , barevného provední , apod...) , určení způsobu platby za zboží , způsobu dopravy za zboží,
specifikace kupujícího a případně další potřebné údaje,dle aktuálního formuláře pro provedení objednávky/uzavření smlouvy.
Kupující je povinem a zároveň oprávněn vyplněné údaje před konečným odesláním a potvrzením objednávky zboží zkontrolovat
vyplněné údaje a tyto údaje opravit/upravit,a to stejným způsobem,jakým byly tyto údaje zadány.Po potvrzení/odeslání objednávky
již údaje nelze měnit a objednávka je závazná a došlo tím k uzavření smlouvy s vyjímkou dále uvedeného bodu.
Kupující bere na vědomí,že s ohledem na realizaci nákupů prostřednictvím stránek-shopu a na prodejně a aktualizaci příslušných údajů
na stránkách se může stát,že kupujícím objednané zboží je již vyprodáno (přestože na stránkách -shopu je doposud uvedeno jako dostupné).
V tomto případě bude prodávající o této skutečnosti kupujícího informovat bezokladně po té,co ji zjistí. Nedohodnou-li se strany ani do 5 pracovních
dnů jinak ( na prodloužení nebo změně objednávky),smlouva zaniká a žádná ze stran není oprávněna po druhé straně požadovat jakékoli náhrady apod.
Prodávající oznámí kupujícímu akceptaci objednávky telefonicky nebo zašle na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v objednávce e-mail s akceptací
objednávky. Kupujícího (dále jen "konečné potvrzení objednávky"). Automaticky zasílané oznámení o přijetí objednávky se nepovažuje za závaznou akceptaci
objednávky.
Objednávky s platbou předem převodem přes účet -připsání platby max do 5 dní od zadání objednávky.
Po tuto dobu,je Vaše objednávka v rezervaci. Po uplynutí této lhůty,prodávající objednávku stornuje.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Ceny zboží si může kupující ověřit u jednotlivých položek zboží.Před odesláním objednávky bude vypočtena celková
cena za zboží včetně souvisejících poplatků,a kupující bude vyzván k jejich odsouhlasení.
IV. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Kupující i prodávající mohou bez udání důvodů zrušit objednávku kupujícího až do konečného potvrzení
objednávky prodávajícím.
Zrušení (storno) objednávky ze strany prodávajícího- prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky nebo
její část v těchto případech:
- zboží je vyprodáno,nedodává se nebo se již nevyrábí a tak jej není možno dodat
- prodejní cena nebo označení zboží v e-shopu,prezentaci (např. sociálních sítích) obsahuje chybu či překlep a kupující
neakceptuje upravenou kupní cenu či upřesnění zboží nebo jeho varianty
- u zboží se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží a kupující změnu neakceptuje
- v minulosti nepřebraná dobírková zásilka
- platba převodním příkazem , Vaše objednávka je 5 dní od jejího zadání v "rezervaci" a je očekávaná platba za ní. Po uplynutí této doby prodejce objednávku stornuje
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě prodávajícího a
kupujícího, a za podmínek,které si vzájemně sjednají.
V.CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
Všechny ceny jsou uvedeny s DPH. Balné a doprava se účtují podle ceny zboží a způsobu jeho dodání. Není-li uvedeno výslovně
jinak,rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
Ceny jsou platné po dobu uveřejnění na shopu.
Hotově při převzetí zboží (dobírka) : při zaplacení a dodání zboží tímto způsobem platíte při obdržení zásilky,kurýrovi a hotově.
V případě nevyzvednutí zásilky si vyhrazujeme právo požadovat po objednavateli úhradu našich nákladů (balné ,poštovné,dopravu kurýrem).
Nepřebírejte nikdy otevřenou zásilku nebo zásilku s poškozeným obalem , ihned ji reklamujte u dopravce.
Bankovním převodem :-platbu v Kč poukažte na účet :2600951714/2010 Fio banka , Euro platby na 1112223/2060 Citfin.Při zaplacení zboží
tímto způsobem platíte před obdržením zásilky na základě e-mailové zprávy "konečné potvrzení objednávky",kde Vám bude sdělen variabilní
symbol platby (vypsat,jen tam může být Vaše platba identifikována).Zásilka bude zaslána ihned po připsání platby na účet.
Platba hotově : veletrhy - prostory výstaviště
Součástí zásilky je vždy objednávka,která je zabalena u zboží a slouží i pro reklamaci zboží. Fakturu obdržíte po připsání platby na účet, a to elektronickou poštou.
VI.DOPRAVA
PPL platba předem 90,-Kč
PPL platba dobírkou 120,-Kč
ČP platba předem 120,-Kč
ČP platba dobírkou 170,-Kč
ZÁSILKOVNA platba předem 63,-Kč
ZÁSILKOVNA dobírka 78,-Kč
Dopravné od 1500,-Kč zdarma
Objednávky v rámcii EU mají jiné sazby dopravy , bude zasláno na dotaz.
VII.ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ
Dodací lhůta
Objednané zboží bude ,dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno v co nejkratší možné době,
u kurýra PPL ( i odpolední objednávky) do druhého dne , popřípadě +1den , od závazného
potvrzení objednávky nebo připsání peněz na účet.O přesném termínu doručení je kupující informován.
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu,kterou kupující nastaviil ve své objednávce.
Dopravu na uvedenou adresu zajišťuje prodávající,na území celé České republiky,popřípadě zemí EU.
Náklady na dopravu zboží jsou uvedeny VI.DOPRAVA.
VIII.PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Kupující je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození
obalu výrobku - zásilky,je kupující za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží,a v případě poškození
vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.a základě vyhotoveného záznamu
bude kupujícímu posktnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.Kupující má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním dodacího listukupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje,že dorazilo mechanicky nepoškozené.
Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
IX.OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ
Zboží je kupujícímu v provozovně/distribučním místě rezervováno po dobu 3 pracovních dnů od výzvy k odběru zboží.
Kupující má právo si zboží na provozovně/distribučním místě proddávajícího před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
V případě osobního odběru zboží na provozovně/distribučním místě prodávajícího se kupní smlouva považuje za
uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží kupujícím.
Kupující bere na vědomí,že v případě odběru zboží na prodejně/distribučním místě prodávajícího nedochází
k uzavření smlouvy prostřednictvím komunikace na dálku( a nepoužijí se příslušná ustanovení o uzavření smlouvy
prostřednictvím komunikace na dálku),ale ke koupi zboží na prodejně/distribučním místě prodávajícího a kupující
nemá právood uzavřené smlouvy bez udání důvodů odstoupit.
X.ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky,a to bez ohledu na způsob
převzetí zboží či provedení platby.Kupující vraci neotevřené , nepoškozené zboží.Kupující je oprávněn odstoupit od smlouvy
i kdykoli před odesláním zboží.Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14ti denní lhůtě.Kupující nemusí
uvádět důvod,pro který od smlouvy odstupuje.Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/
prodejního dokladu,bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.Písemné oznámení o odstoupení kupující doručí prodávajícímu
kterýmkoli z dále uvedených způsobů:
1 - prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu sídla firmy : NL nailsprofessional s.r.o.,
Husitská 11/54, 46007, Liberec 9
2 - e.mailem na : sulcova@nlnailsprofessional.cz
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží do 14ti dnů od odstoupení od smlouvy,a to stejným způsobem,jakým platbu od kupujícího přijal.Nabízí-li prodejce rámci určitého dodání zboží několik možností,je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich.
Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží,včetně prodejního dokladu.
zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní ,neotevřené, nepoškozené , neopotřebené,v původním obalu.
Náklady vrácení zboží nese kupující .
Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve,než mu kupující zboží předá nebo prokáže,že zboží odeslal.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího,je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit náork na náhradu snížení hodnoty
zboží a započíst jej na vracenou částku.
Vyjímky:Právo o odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv o poskytování služeb,za podmínky,že plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího
před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy,dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží(vč.alkoholických nápojů),jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu
nezávisle na vůli prodávajícího , u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů
nelze vrátit.Nárok na vrácení zboží zaniká v případě osobního odběru zboží,jelikož smlouva o prodeji zboží je v tomto případě uzavřena až v okamžiku zaplacení celé ceny
zboží na místě osobního odběru,nikoli tedy při použití prostředků komunikace na dálku (internetu) - viz.část "Osobní odběr zboží".Naším cílem je vracení zboží,které Vám přidělává
starosti ,zabránit.Proto nás můžete před odesláním objednávky kontaktovat na tel. čísle 776330706 (v pracovních dnech) a zkonzultovat s námi Váš
výběr zboží.
Zásilky,ze kterých není patrné proč k nám byly zaslány budou vráceny odesílateli.
Právo prodávajícího na odstoupení
Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží,a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné ceny zboží.
Před odstupením je ale prodávající vždy povinen kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
XI.Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady,které se vyskytnou v záruční době)
Jakost při převzetí
Pokud má převzaté zboží nedostatky(např.nemá sjednané nebo oprávněné očekávané vlastnosti,nehodí se k obvyklému sjednanému účelu,není kompletní,
neodpovídá jeho množství,míra,hmotnost nebo jakost neodpovídá jiným zákonným,smluvním nebo i předsmluvním parametrům),jedná se o vady zboží,
za které prodávající odpovídá.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí,má se za to,že zboží bylo vadné již při převzetí.Kupující má nárok na bezplatné odstranění vady nebo přiměřenou
slevu z ceny,není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu),lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové
součásti bez vad,týká-li se vada pouze této součásti.
Není-li oprava nebo výměna zbož možná,na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá,že vada zboží existovala jižn při převzetí zboží.Prodávající není povinen nároku
kupujícímu vyhovět,pokud prokáže,že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení.U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající
neodpovídá za vadu,pro kterou byla nižší cena sjednána.Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
Zákonná práva z vad
Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě,na obalu zboží nebo v připojeném návodu.
V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady,která znamená podstatné porušení smlouvy (bez hledu na to,jde-li o vadu odstranitelnou
či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
-bezplatné odstranění vady opravou
-přiměřenou slevu z kupní ceny
-vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
Podstatné j takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu jižnpři uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět,že by druhá strana smlouvu neuzavřela,
pokud by totoporušení pžedvídala.
U vady,která znamená nepodstatné porušení smlouvy(bez ohledu na to ,jde-li o vadu odstranitelnou,či neodstranitelnou),má kupující nárok na odstranění vady anebo
přiměřenou slevu z kupní ceny.
Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně(třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad(nejméně tři vady
současně),může kupující uplatnit práv na slevu z kupní ceny,výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
XII.Vyřízení reklamace
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku na adrese provozovny prodávajícího,na distribučních místech.
Učiní-li tak písemně neno elektronicky,měl by uvést své kontaktní údaje,popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu,jaké právo si zvolil při oznámení vady,nebo bez zbytečného odkladu pooznámení vady.Změna volby bez souhlasu prodávajícího
je možná jen tehdy,žádá-li kupující opravu vady,která se ukáže být odstranitelná.
Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas,má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi).Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu.Zboží by mělo být
při přepravě zabaleno ve vhodném obalu,aby nedosšlo k jeho poškození,mělo by být čisté a kompletní.
Prodávající je ovinen bezodkladně,nejpozději do tří pracovních dnů,rozhodnout o reklamaci,případně o tom,že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení.Informaci
o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.Reklamaci,včetně odstranění vady,prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu,nejpozději do 30dnů od jejího uplatnění,
pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě.Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva,jakby se jednalo o podstatné porušení smlouvy.Odmítne-li prodávající
odstranit vadu věci,může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
Záruka na jakost se prodlužuje o dobu uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby,kdy byl kupující povinen věc si vyzvednout.Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části,
uplatní se odpovědnost prodávajícího jakoby šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line,zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavu e-mailovou zprávou nebo
prostřednictvím SMS. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.
XIII.Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č.634/1992Sb.,o ochraně spotřebitele,v platném znění,vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
XIV. Ochrana osobních údajů
viz. Zásady ochrany osobních údajů
XV.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.Změněné podmínky vyhlásí
vhodným způsobem na internetových stránkách.
Spotřebitelem se rozumí člověk,který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občansým zákoníkem (č.89/2012 Sb.),zákonem o ochraně spotřebitele (č.634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy,ve zněn pozdějších právních
předpisů. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Smlouva a otázky související se řídí českým prvem.Tyto obchodní podmínky jou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím.Prodávající si vyhrazuje právo
obchodní podmínky měnit..Změněné podmínky vyhlásí vhodným způsobem na internetových strnkách.
Platnost od 25.5.2016